Szeredai paprikásdoboza – A hónap műtárgya

Szeredai paprikásdoboza – A hónap műtárgya

Ugye, emlékeznek múlt heti cikkünkre, amikor a világhódító Kotányi-paprikáról és Kotányi ügyes reklámtevékenységéről írtunk? A folytatólagosság jegyében gyűjteményünk egy olyan darabját választottuk a hónap műtárgyának, ami szintén a tudatos marketing egy felülete volt. Bemutatjuk Szeredai József paprikásdobozát! Szeredai a szegedi paprikát a kalocsai rovására hirdette Némi előzetes információ: A II. világháború előtti Szeged sikeres paprikakereskedője…

Retro paprikamarketing

„Fogyasszon magyar paprikát!” Retro paprikamarketing

Paprikamarketing? Igen, mindjárt megmagyarázzuk. 🙂 Napjainkban a marketing, a brand és a PR fogalmai az élet szinte minden területén jelentőséget nyertek. Különösön fontossá válnak kereskedelmi ügyekben vagy a vendéglátás és egyéb szolgáltatások terén. Bűvös hatásuk alól természetesen mi sem függetleníthetjük magunkat. A szegedi paprikatermelők példáit követve most csokorba gyűjtjük a mindenkori paprikahirdetés kulcsszavait! A cikk…